
مشترک مورد نظر در حال ترجمه می باشد ! صبا به دلم انداخت که تو خونه نشستی بیکار چی میکنی ترجمه هارو بگیر! یه پولیم درآر! اقا چشمتون روز بد نبینه! دست و پا و کمر و چشم و همش نابود شده.... احساس خستگی خاصی دارم!!!...
ادامه مطلب
یک هفته مونده به امتحان جامعی که هنوز بخش نامه ش نیومده که بدونیم کیه! فقط حدس میزنیم 19 م باشه! هفته خوبیه! 3 شنبه تولدمه! توش نوبت لیزر هم دارم! مامان فردا میخواد برامون لازانیا درست کنه! به این دلیل خوبه که خونه م ! اما این مدت همش فاتحه و اینا بود! یکمی فضا خیلی خوب و عالی نبود! فکنم سنندج بودم بیشتر درس میخوندم! نمیدونم! از فردا میخوام تست بزنم! یعنی به روش مردم سوالارو حفظ کنم! بهرحال اینم میگذره و امیدوارم خاطره خوب داشته باشه کلی! یه جورایی م دلیل اینکه خیلی درس نمیخونم اینه که خسته م و ...
ادامه مطلب