
ببخشید که شب امتحان زئونوز ت اذیتت کردم، اما اینکه اونموقع پیشم بودی یکی از بهترین شبای زندگیم بوده، حتی بااینکه مریض بودم! ولی خوب میشدم با بودنت.مرسی که خاطره های خوبی داریم...گاهی وقتا فقط چندتا خاطره خوب کافیه واسه اینکه یه عمر هروقت یادش بیفتی، لبخند بزنی. امیدوارم امتحانم خوب باشه! دلم برات تنگ شده رو چجوری باید بگم ؟! اصن باید بگم یانه !؟ باید به روی خودم خیلی چیزا رو نیارم که واسم سخته .... بیا بهش فکرنکنیم! .... xa0 به نظرم مهم نیست چقدر دوستش داشته باشیو چه کارایی بکنی برای بودنش و مون...
ادامه مطلب