
خب بهترم! اخر هفته رو نرفتم و تمام مراسمات سر خاک رفتن رو از دست دادیم ! یعنی مشتاق هم نبودم واسه اینکه اون فضا اذیتم میکنه .... من میخوام خودمو سرگرم کن و به رفتن اقا جون فکرنکنم، روحش شاد. گرجند خیلی کاراهم نکردم این دو روز تعطیلاتم ! ولی از اینجا بودنم راضی م! باز فردا شنبه س و زندگی ادامه داره!...
ادامه مطلب